KLIK SAJA

Monday, August 29, 2011

PERUTUSAN AIDILFITRI ALUMNI G15




Assalammualaikum dan salam 1Malaysia.

Ramadhan petang ini akan melabuhkan tirainya, semuga kita semua mendapat keampunan dan kerahmatan seperti mana yang dijanjikan oleh Allah s.w.t

Sesungguhnya ramadhan adalah satu perjuangan, atas semangat ini juga,kami Penolong Pegawai Perubatan seluruh Malaysia amnya akan terus memperjuangkan profesyen ini untuk seiring dengan permintaan industri kesihatan yang giat berkembang dan juga berjuang untuk kecermelangan dan masa depan profesyen ini sendiri.

Penolong Pegawai Perubatan yang dulunya pernah dianggap sebagai tulang belakang kesihatan Malaysia, kini terus maju dan menabur bakti kepada pembangunan negara. Terkini Penolong Pegawai perubatan sedang dintai untuk diletakan di Klinik-klini Desa setelah dengan jayanya berkhidmat di Klini 1Malaysia dan PLKN.

Ternyata penolong pegawai Perubatan bukanlah sebarang profesyen. Jerih perih yang disumbangkan sama ada di hospital atau kesihatan awam akan terus diperkasakan tanpa mengenal erti jemu dan lelah.

Dikesempatan ini, kami Penolong Pegawai Perubatan dari Kumpulan 15/2004 Kolej Pembantu Perubatan Ulu Kinta ingin mengucapkan Selamat Hari Raya idilfitri Maaf Zahir dan Batin kepada semua warga kerja dan keluarga Penolong Pegawai Perubatan khususnya dan rakyat Malaysia amnya.

Kepada yang bertugas pada musim perayaan ini, pengorbanan anda amat kami hargai dan sesungguhnya pengorbanan ini sesutu yang mulia dan akan dibalas kelak oleh Allah s.w.t
Dan kepada yang bercuti semoga selamat bersama keluarga tersayang dan balik bertugas tepat pada waktunya.

Akhir kata sekali lagi kami ucapkan selamat hari raya idilfitri.
Salam Perjuangan.

3 comments:

  1. selamat hari raya...
    raya ni gua kerja dengan penuh komitmen...
    ni pon baru balik dari hkl refer kes...

    ReplyDelete
  2. cantik moq...kita serupa...sambutan kita berbeza..

    ReplyDelete
  3. raya di laut la br best!

    ReplyDelete